COGITO CLASSIC 2.0

alaTest zebrał i przeanalizował 46 opinii użytkowników z magazynów i stron. Ludziom podoba się rozmiar i wygląd. Cena jest również bardzo dobra ale niektórzy mają wątpliwości co do funkcjonalności.

ceny, wyglądu, rozmiaru

funkcjonalności

Eksperci oceniają ten produkt na 33/100 a użytkownicy na 64/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 46 opinii)

Opinie ekspertów  

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 46 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 46 z 46 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.co.uk)

Amazon.co.uk review summary for COGITO CLASSIC 2.0

 

alaTest has collected and analyzed 18 user reviews of COGITO CLASSIC 2.0 from Amazon.co.uk. The average user rating for this product is 2.9/5, compared to an average user rating of 4.1/5 for other products in the same category on Amazon.co.uk. People really like the size and design. The comfort and price also get good feedback. The battery and performance get mixed views, and some have doubts about the usability.

price, comfort, design, size

usability

50% of the reviews on Amazon.co.uk give this product a positive rating.

04-2024

Opinie użytkowników (amazon.de)

Zusammenfassung der Amazon.de- Kundenbewertungen für COGITO CLASSIC 2.0

 

alaTest hat 13 Kundenbewertungen für COGITO CLASSIC 2.0 von Amazon.de zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 3.8/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 3.9/5 für andere Produkte auf Amazon.de.

85% der Kundenmeinungen auf Amazon.de bewerten dieses Produkt positiv.

This summary is based on the products: Cogito CW2.0-002-01 Smartwatch - Classic - Silver ArrowCogito CW2.0-002-01 Smartwatch - Classic - Silver Arrow

04-2024

Opinie użytkowników (amazon.it)

Risultato recensioni Amazon.it per COGITO CLASSIC 2.0

 

alaTest ha raccolto ed analizzato 10 recensioni utente su COGITO CLASSIC 2.0 da Amazon.it. La media della valutazione clienti per questo prodotto è 2.9/5, confrontata con la media della valutazione di 4.3/5 per altri prodotti su Amazon.it.

50% di recensioni su Amazon.it attribuiscono a questo prodotto una valutazione positiva.

04-2024

Opinie użytkowników (amazon.es)

Resumen de comentarios en Amazon.es sobre COGITO CLASSIC 2.0

 

alaTest ha recogido y analizado 3 comentarios de usuarios relacionados al producto COGITO CLASSIC 2.0 en Amazon.es. En promedio, la calificación de los usuarios para este producto es 3.0/5, al ser comparado con la calificación 4.3/5 de otros productos en la categoria productos en Amazon.es.

67% de los comentarios en Amazon.es otorgan a este producto una calificación positiva.

This summary is based on the products: Cogito Classic Silver Arrow - Smartwatch (IOS 7.0/Android 4.3), plateadoCogito Classic Silver Arrow - Smartwatch (IOS 7.0/Android 4.3), plateado

04-2024

Opinie eksperta : Peter Gotschalk (lydogbilde.no)

Cogito Smartwatch Classic 2.0

 

Cogito Smartwatch Classic 2.0 kan ikke anbefales.

Vanntett ned til 100 meter, og batteriet kan holde opp til ett år. Virker med både iPhone og Android

En veldig usmart smartklokke. Og den digitale LCD-skjermen er skremmende dårlig

Alt i alt er Cogito Smartwatch Classic 2.0 en helt gjennom kjedelig opplevelse som man burde ha kalt en feature-watch i stedet for en smartwatch.

06-2015

Opinie eksperta : Peter Gotschalk (ljudochbild.se)

Test av Cogito Smartwatch Classic 2.0

 

Cogito Smartwatch Classic 2.0 kan inte rekommenderas.

Vattentät ner till 100 meter och batteriet räcker i upp till ett år. Fungerar med både iPhone och Android.

En mycket osmart smartklocka. Och den digitala LCD-skärmen är förskräcklig.

06-2015

Porównanie cen COGITO CLASSIC 2.0

Brak ceny dla tego produktu