HP LaserJet M551 M551DN Laser Printer - Color - Plain Paper Print - Desktop. LASERJET ENT 500 COLOR M551DN 32PPM 1200X1200DPI USB 2.0 ENET 1GB C-LASR.

alaTest zebrał i przeanalizował 3 opinie użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się funkcjonalność. Wydajność jest również bardzo dobra. Ludzie mają wątpliwości co do hałasu.

wydajności, funkcjonalności

niezawodności, hałasu

Oceniający oceniają ten produkt na 60/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 3 opinii)

Opinie użytkowników  

Wyświetlanie 3 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 3 z 3 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie użytkowników (amazon.com)

Amazon.com review summary for HP LaserJet M551 M551DN Laser Printer - Color - Plain Paper Print - Desktop. LASERJET ENT 500 COLOR M551DN 32PPM 1200X1200DPI USB 2.0 ENET 1GB C-LASR.

 

alaTest has collected and analyzed 3 user reviews of HP LaserJet M551 M551DN Laser Printer - Color - Plain Paper Print - Desktop. LASERJET ENT 500 COLOR M551DN 32PPM 1200X1200DPI USB 2.0 ENET 1GB C-LASR. From Amazon.com. The average user rating for this product is 3.0/5, compared to an average user rating of 3.8/5 for other products in the same category on Amazon.com. People are impressed by the usability. The performance also gets good views. Many are critical about the noise and reliability. Views are divided on the durability.

performance, usability

reliability, noise

67% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

05-2024

Porównanie cen HP LaserJet M551 M551DN Laser Printer - Color - Plain Paper Print - Desktop. LASERJET ENT 500 COLOR M551DN 32PPM 1200X1200DPI USB 2.0 ENET 1GB C-LASR.

Brak ceny dla tego produktu