HP Envy Photo 7830

alaTest zebrał i przeanalizował 2 opinie użytkowników z magazynów i stron. Oceniającym podoba się niezawodność i hałas. Jakość wykonania jest również bardzo dobra. Oceniający mają wątpliwości co do rozmiaru.

ceny, wydajności, jakość obudowy, hałasu, niezawodności

rozmiaru

Oceniający oceniają ten produkt na 80/100. Przeanalizowaliśmy te oceny, wiek produktu i inne czynniki, ale ilość ocenionych opinii dla tego produktu jest zbyt mała, aby obliczyć wiarygodne alaScore™.

Analiza opinii

(Na podstawie 2 opinii)

Opinie ekspertów  

Ranking opinii

  (brak opinii)
 
  (100% opinii)
Pokaż wszystkie opinie z oceną 4
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 
  (brak opinii)
 

Wyświetlanie 2 opinii

Opinie ekspertów Opinie użytkowników

Zastrzeżone:

Poniżej znajduje się lista opinii na temat tego produktu lub produktów podobnych. Jeżeli uważasz, że ta grupa jest nie tak, kliknij tutaj, aby flagi.
Czytaj więcej na naszej stronie FAQ.
Wyświetlane 1 - 2 z 2 Pokaż opinie: po polsku | z innych krajów

Opinie eksperta : Sasha Muller (expertreviews.co.uk)

HP Envy Photo 7830 review: Decent photos from a great all-rounder

 

Don't expect amazing photos, but the 7830 is a good, solid, speedy all-in-one

Impressive speeds ; Good all-round print quality ; Well-priced

Big and chunky ; Scan software lacks options ; Can be expensive to run

The Envy Photo 7830 turns out to be a great all-rounder, pumping out everyday black-and-white or colour prints at decent speeds and delivering consistently good output. As a photo printer it’s more above average than awesome, but the prints still look...

09-2019

Opinie eksperta : Holger Lehmann (pc-magazin.de)

HP Envy Photo 7830 im Test - PC Magazin

 

Ob ein Foto für die Oma oder das Fax an die Behörde: Das HP-All-in-one ist für alle Aufgaben sehr gut konfiguriert. Lesen Sie unseren Test zum Envy Photo 7830 von HP.

hervorragend ausgestattet

Tintenpatronen teuer

PC Magazin Testergebnis: gut; Preis/Leistung: gut

03-2021

Porównanie cen HP Envy Photo 7830

Brak ceny dla tego produktu